Customer service

Sales support strategie

Sterke stijging in telefoonverkeer en andere communicatiekanalen dankzij onze marketing- en salesstrategieën?

Doe beroep op onze customer service om jouw klanten gelukkig te houden. Via jouw dashboard weten onze customer service medewerkers precies welke interacties reeds plaatsvonden, zo kunnen zij perfect inspelen op de vraag van jouw klanten. Dankzij korte wachttijden en behulpzame klantenservice, overheen verschillende kanalen, garanderen wij een lager klantenverloop, een hogere merkbekendheid en vooral happy customers.

Overflow service

Outsourcing overflow calls

Onze overflow service medewerkers zorgen ervoor dat geen enkel contact gemist wordt. Zo bieden we extra ondersteuning aan jullie in-house team. Op die manier hoeven jullie geen extra personeelsleden aan te werven, om pieken op te vangen.

Dankzij wekelijkse trainingen begrijpen onze service medewerkers jullie overflow behoeften, zodat we op één lijn liggen met jullie intern team.

Daarnaast geven we ook coaching en consultancy aan jullie medewerkers, zodat ze gepast tools & tactics hebben om op de behoeften van jouw klanten in te spelen.

Dankzij de customer service informatie in ons dahsboard kunnen onze marketing- en salesafdeling learnings trekken om winstgenererende campagnes op te zetten.

Verschillende kanalen

Wij staan jouw klanten te woord via het geschikte communicatiekanaal, in dezelfde tone-of-voice en taal als
marketing en sales.

  • Telefonisch
  • E-mail
  • Chat(bot)
  • WhatsApp
  • FAQ 
  • Social Media

Voordelen van een overflow callcenter

  • Mis nooit belangrijke contacten
  • Kostenefficiënt
  • Jarenlange expertise
  • Wekelijkse customer service training 
  • 365 dagen per jaar klantenservice 
  • Grote klantentevredenheid

Aanvraag

overflow service

  • Voor al jouw overflow contacten
    bieden we de gepaste customer service
  • Wil jij ook happy customers?
    Wij nemen zo snel mogelijk contactUp

Duidelijke rapportages

Via periodieke statistieken kan je nagaan welke gesprekken onze customer service medewerkers voor jou voeren.

Daarnaast creëeren we de mogelijkheid om mee te luisteren met elk gesprek.  Zodat de gesprekken gemakkelijk kunnen bijgestuurd worden, indien nodig.

Tot slot bieden we inzicht op de secondenstatistieken; een overzicht van de populairste kanalen; een analyse van wie procentueel de meeste contacten doogestuurd krijgt; en natuurlijk een resultatenanalysevan alle contactmomenten.

Deze namen gingen jou voor

Contacteer ons

salesUp BV
053 78 28 30
info@salesup.be

BE0877.584.635

Hoofdzetel Erpe
Evenbroekveld 14
9420 Erpe-Mere

Vestiging Hasselt
Trichterheideweg 11
3500 Hasselt

Vestiging Deinze
Gaversesteenweg 117
9
800 Deinze

Nieuwsbrief

Wij leren elke dag bij en brengen jou ook Up-to-date. Let's go Up together!

Volg ons op

This site is Upproved by salesUp