Wat is de grootste fout van jouw commerciële medewerkers?

Het internet staat vol van '4 steps to wealth' en 'Lose 5 pounds in 2 weeks'. 
Allemaal nutteloze tips die beloven dat jij met een kleine moeite grote resultaten kan neerzetten. 
En dat is net wat wij ook voor jou willen betekenen met deze blog. Alleen is deze tip niet nutteloos.
Believe us we won't ask money for it ;)

Succesvolle commerciële medewerkers slagen erin om hun gesprekspartner te overtuigen op emotioneel en rationeel vlak. 
De rationele overtuiging wordt gevormd door wat je zegt. De feiten, de cijfers en de reeds behaalde resultaten.
De emotionele overtuiging wordt gevormd door hoe je iets zegt. Hier spelen lichaamshouding en intonatie een belangrijke rol. 

Maar de belangrijkste rol in de emotionele overtuiging is het tonen van passie
Want als jouw commerciële medewerkers geen liefde uitstralen wanneer ze vertellen over je product/dienst en je bedrijf, hoe verwacht je dat de prospect goesting zal krijgen om het te kopen? 

De actie van jouw team leidt tot een reactie bij de gesprekspartners. 
Als jouw team dus met passie praat, dan zal de vlam bij je prospect of klant beginnen aanwakkeren. 

Dus stop even met de het zoeken naar efficiëntie, nieuwe technieken of externe partners. 
Maar sta eens stil bij de passie die jouw team uitstraalt. 
Krijg jij hier zelf goesting van om te kopen? 

Voor meer passie-tips, lees onze blog '3 belangrijke eigenschappen van een goede verkoper'.

Succesvolle commerciële medewerkers slagen erin om hun gesprekspartner te overtuigen op emotioneel en rationeel vlak. 
De rationele overtuiging wordt gevormd door wat je zegt. De feiten, de cijfers en de reeds behaalde resultaten.
De emotionele overtuiging wordt gevormd door hoe je iets zegt. Hier spelen lichaamshouding en intonatie een belangrijke rol. 

Maar de belangrijkste rol in de emotionele overtuiging is het tonen van passie
Want als jouw commerciële medewerkers geen liefde uitstralen wanneer ze vertellen over je product/dienst en je bedrijf, hoe verwacht je dat de prospect goesting zal krijgen om het te kopen? 

De actie van jouw team leidt tot een reactie bij de gesprekspartners. 
Als jouw team dus met passie praat, dan zal de vlam bij je prospect of klant beginnen aanwakkeren. 

Dus stop even met de het zoeken naar efficiëntie, nieuwe technieken of externe partners. 
Maar sta eens stil bij de passie die jouw team uitstraalt. 
Krijg jij hier zelf goesting van om te kopen? 

Voor meer passie-tips, lees onze blog '3 belangrijke eigenschappen van een goede verkoper'.

Let’s grab a cup of coffee and get to know each other!

Neem snel contact op om ons te gekke team te ontmoeten. Wij staan alvast te popelen om aan uw project te beginnen!

Contacteer ons

Win een gratis salestraining!

Waag je kans