Klantendienst

Klantendienst, dienst na verkoop, commerciële binnendienst. Hoe je het ook wilt noemen, wij weten wat je zoekt: klantencontact om duimen en vingers van af te likken.

Ons doel is om jouw klanten te woord te staan op een manier dat ze nog nooit ervaren hebben.

Een commerciële kantendienst is als 's avonds thuiskomen bij je partner. Waar die ene iemand jou met open armen ontvangt, naar jou luistert en jou meteen helpt waar nodig. Waar die ene speciale persoon net dat stapje verder gaat voor jou. Niet omdat dat moet, maar omdat het verlangen om jou gelukkig te zien nu eenmaal zo groot is. Die speciale persoon willen wij voor jouw klanten zijn. 

Een klantendienst met deze visie levert jou op korte en lange termijn winst op. Op korte termijn worden klanten professioneel geholpen. Op lange termijn worden deze klanten ambassadeurs van jouw bedrijf en gaan ze gaan vertellen hoe fantastisch het is om in contact te staan met jouw bedrijf. 

Hoe doen we dit?

Door onze commerciële mindset op onze klantendienst toe te passen. Bij ons staat 'average handling time' niet op nummer één. Wij willen je klanten namelijk niet zo snel mogelijk te woord staan, wel zo goed mogelijk. Daarom staan volgende drie punten tegelijk op één:

  • rightUp. Wij willen dat jullie klanten meteen kunnen geholpen worden door de persoon die met hen als eerste in contact staat. En dus niet vijf keer doorverbonden worden alvorens een oplossing te krijgen. 
  • smileUp. Wij willen dat jullie klanten met de glimlach terugdenken aan ons contact omdat ze zo tevreden zijn. 
  • leadsUp. Wij willen van elke opportuniteit gebruik maken om extra omzet te genereren. Geen pusherige sales, maar uit elk contact kan mogelijks een extra verkoop komen. Op korte of op lange termijn. 

Vervolgens hebben we er ook voor gezorgd dat onze klantendienst zo efficiënt mogelijk ingericht is. Al het in- en uitgaande verkeer (telefoon, chat, mail en sociale media) wordt in hetzelfde systeem afgewerkt. Zo dienen we geen enkele overbodige klik te doen, hetgeen ons helpt om zeer efficiënt voor jou te werken. Hierdoor hebben we ook de mogelijkheid om statistieken te trekken van elke seconde en elke actie. Zo kunnen we samen optimaliseringen zoeken en steeds beter worden. 

Vanuit onze vestiging in Lissabon kunnen we jouw klanten in elke taal te woord staan dat jouw klanten spreken. Zelfs de taal van de liefde!

Met deze manier van werken, wordt het voor jullie klanten een plezier om met jullie in contact te staan.

Ben jij benieuwd hoe wij deze dienst voor jullie kunnen inzetten? Vul dan hier je nummer in om meer info te krijgen over onze klantendienst.

Misschien heb je ook interesse in

meetUp

Neem snel contact op om ons verliefde team te ontmoeten. Wij staan alvast te popelen om aan uw project te beginnen!

Contacteer ons