Skip to content

Van startUp naar gevestigde waarde

Het verhaal van salesUp begint in 2005. Wat begon als een project aan de keukentafel, groeide uit tot een krachtig bedrijf dat organisaties ondersteunt bij groei en klantbehoud. In 2014 werd salesUp een familiebedrijf, waardoor de opvolging verzekerd werd.

Door strategische stappen te zetten, zoals de overname van outbound contact centers (IBG in 2018, CallingGuru in 2021 en MyModus in 2022) en inbound specialist Filad (2020), heeft salesUp haar dienstverlening stapsgewijs uitgebreid. Met de oprichting van haar marketing agency shakeUp (2020) en haar eigen rekruteringsbedrijf recruitUp (2022) is salesUp uitgegroeid tot een unieke partner die organisaties helpt met de drie belangrijkste bouwstenen van groei: attract leads, boost business, en keep clients.

Deze bouwstenen voor groei, hielpen onze klanten vlot hun salesdoelen te behalen en In 2023 en 2024 werd salesUp dan ook twee keer genomineerd als Trends Gazelle, een erkenning voor snelgroeiende bedrijven. En met de start van praktische AI-initiatieven in 2024 zetten we de toon voor de toekomst. In 2025 slaan we een nieuwe bladzijde om met de bouw van ons innovatieve hoofdkantoor in Erpe-Mere.

Wat ons uniek maakt

Bij salesUp geloven we in resultaatgerichte groei. Onze 3 unieke selling propositions (USP's) onderscheiden ons.

AI met impact

Geen abstracte beloftes, maar praktische toepassingen en gevalideerde use cases zoals automatische kwaliteitsmonitoring.

Drie bouwstenen van groei

We helpen klanten op elk punt van hun groeitraject:


1. Attract Leads: Online leadgeneratie, prospectie en telesales.
2. Boost Business: Up- & cross-selling en salestrainingen.
3. Keep Clients: Klantenretentie, winbacks en aftersales.

Met deze aanpak maken we organisaties sterker, van de eerste lead tot een trouwe klant.

Bewust Belgisch We kiezen bewust voor kwaliteit en werken uitsluitend vanuit België. Met lokale experts en een sterk netwerk garanderen we niet alleen topresultaten, maar ook een persoonlijke aanpak die aansluit bij de behoeften van onze klanten.

Onze tijdlijn

  • 2005

    Oprichting van salesUp
  • 2014

    salesUp wordt een familiebedrijf
  • 2018

    Overname outbound contact center IBG te Antwerpen.
  • 2020

    • Oprichting marketingagency shakeUp
    • Overname inbound contact center Filad te Deinze
  • 2021

    Overname outbound contact center CallingGuru te Waregem
  • 2022

    • Overname outbound contact center MyModus te Deinze
    • Oprichting recruitment agency recruitUp
  • 2023

    Nominatie Trends Gazelle
  • 2024

    • Nominatie Trends Gazelle
    • Start AI-initiatieven (content-centric en data-centric AI)
  • 2025

    Start bouw nieuw HQ in Erpe-Mere.
Meer tonen
IZ6A0689_LR
TOUCH

Zahra

Zahra

Als Business Unit Manager Afspraakplanning zorg ik er samen met mijn team voor dat de agenda van jouw salesteam gevuld wordt met kwalitatieve afspraken. Aangezien ik zelf aan de telefoon begon, weet ik exact wat nodig is. 
Ageeth-Van-Tuinen-salesUp
TOUCH

Ageeth

Ageeth

Als Business Unit Manager After Sales Service zorg ik er samen met mijn team voor dat jouw klanten blijven, ambassadeur worden én meer van jullie gaan afnemen. Met meer dan 20 jaar ervaring mag je daadkracht, nieuwe ideeën en kwaliteit verwachten. 
Andy-Vlaeminck-salesUp
TOUCH

Andy

Andy

Als Business Unit Manager Training zorg ik er samen met mijn team voor dat de skills van jouw team naar een hoger niveau gebracht worden. Geen schoolse theorie, maar praktische inzichten die gegenereerd zijn uit meer dan 25 jaar ervaring én die ik zelf nog dagelijks toepas. 
Vincent-De-Geyndt-salesUp
TOUCH

Vincent

Vincent

Als Business Unit Manager Marketing zorg ik er samen met mijn team voor dat er inkomende leads gegenereerd worden met moderne marketingtechnieken. Verwacht een combinatie van datagedreven inzichten, creatieve campagnes en doorgedreven resultaten. Met meer dan 15 jaar ervaring ben je in goede handen. 
Greet-Jacobs-salesUp-OverOns
TOUCH

Greet

Greet

Als Founder & Business Unit Manager Recruitment zorg ik er samen met mijn team voor dat we geen beroep moeten doen op interimkantoren. Met meer dan 30 jaar ervaring in commercieel werk en recruitment weet ik exact welke toppers nodig zijn in ons team. 
Stig-Van-Hauwermeiren-salesUp
TOUCH

Stig

Stig

Als Managing Director zorg ik er samen met al onze teams voor dat jij de beste oplossing krijgt. Met de ervaring in elk van onze specialisaties, maken we voor jou een uniek plan afgestemd op jouw doelen en behoeftes.