4e overname in 4 jaar tijd
salesUp behoort tot de Up groep. Deze heeft als eerste in Europa 5 commerciële bedrijven gebundeld onder 1 dak. Hierdoor heeft de groep een oplossing op alle commerciële vragen van onze klanten. We ondersteunen hen op het gebied van: sales, marketing, customer service, recruitment én training. Om onze klanten nog beter te ondersteunen, nam salesUp dit jaar ook MyModus uit Deinze over.
Overname MyModus
“In 2020 namen we Filad over uit Deinze. Een bedrijf met 35 jaar ervaring in Customer Service. Door vaak in Deinze te vertoeven, ontdekten we MyModus”, vertelt Stig Van Hauwermeiren, Managing Director. MyModus is reeds jaren gespecialiseerd in telefonische prospectie in de B2B-markt.
“We voelden snel dat we dezelfde visie deelden op het gebied van kwaliteit, teamleden en klanten. De meer dan 30 jaar ervaring van MyModus haken we dan ook graag aan onze wagon", vervolledigt Stig.
Fusie met marketing
In de afgelopen 4 jaar fusioneerde salesUp ook haar marketingactiviteiten met dat van growth marketing agency Point2Line. Zodat we naast koude prspectie ook een warme prospectie kunnen aanbieden. “Up zit in de naam en dus dat moeten we waarmaken!”, zegt Greet Jacobs, oprichtster van het bedrijf.
“Door de overnames halen we extra expertise binnen, geven we aan onze teamleden meer groeikansen en kunnen we als solidere speler meer complexe opdrachten voor onze klanten aan. Daarnaast merken we bij onze klanten dat de combinatie van onze vijf commerciële entiteiten leidt tot prachtige resultaten”, gaat Greet verder.
De kers op de taart?
“Het gaat hard voor het bedrijf dat in 2005 het levenslicht zag. De afgelopen acht jaar ging zowel onze omzet als het aantal teamleden maal 10! Dat was niet per se de doelstelling, maar enkel het gevolg van de mooie resultaten die onze teamleden boeken voor onze klanten”, vervolgt Stig.
Als je ons vraagt naar de ambitie voor de komende jaren moeten we niet lang nadenken. Voor salesUp staan de teamleden en klanten voorlop, maar nog eens maal 10 zou fantastisch zijn.
Maak een afspraak met Stig van salesUp
Nog interessante blogs voor jou
Telefonische prospectie voor Upgrade Estate | salesUp
Upgrade Estate, actief in de vastgoedsector, werkt sinds mei 2024 samen met salesUp. Hun focus ligt op drie hoofdsegmenten: Upliving (woningen), Upoffice (kantoren) en Upkot (studentenkoten). Het Upkot-project, dat bekendstaat om de unieke studentenwoningen in verschillende provincies, is een belangrijk onderdeel van hun portfolio.
In de samenwerking richten wij ons op het Upkot-segment, waar we via telefonische prospectie inkomende leads opvolgen. Deze leads komen binnen via Google Ads, Meta-ads, en de website van Upgrade Estate. Benieuwd naar het resultaat van onze samenwerking? Lees dan snel verder…
Jaguar Land Rover BeNeLux kiest salesUp voor effectieve leads
In december 2023 kwam Jaguar Land Rover naar salesUp met een duidelijke uitdaging: hoe kunnen we niet alleen meer leads genereren, maar vooral de kwaliteit ervan waarborgen? In een markt waar klantbeleving voorop staat, bleek dit cruciaal. Na een succesvolle eerste fase verlengde Jaguar Land Rover de samenwerking al snel tot maart 2025, met uitzicht op een nog langere samenwerking. Benieuwd hoe salesUp dit resultaat behaalde? Lees dan snel verder…
Telefonische prospectie voor VM Building Solutions | salesUp
VM Building Solutions, een toonaangevende speler in de bouwsector, heeft dankzij salesUp een sterke toename in gekwalificeerde afspraken gerealiseerd. Door gerichte telefonische prospectie en een nauwe samenwerking hebben beide bedrijven zeer mooie resultaten behaald. Lees je met ons mee?