Prospectie voor UNIZO

UNIZO is de grootste ondernemersorganisatie van Vlaanderen en Brussel. Zij bieden ondernemers interessante begeleidingstrajecten aan. Hun doel? Bedrijven laten groeien. De grootste uitdaging bij UNIZO was het bereiken van de juiste doelgroep. Hiervoor klopten ze aan bij salesUp.

Prospects persoonlijk benaderen met outbound

Één van de begeleidingstrajecten van UNIZO is het ETAB-project (Elk Talent Aan Boord), waarbij hr-ondersteuning wordt verleend aan bedrijven. Om meer inschrijvingen te genereren, stelden we warme prospectie voor. Een semi-automatische methode die prospects op een persoonlijke manier benadert.

Interessante LinkedIn-profielen worden zo individueel aangesproken via verschillende kanalen (per mail, via social media, telefonisch…). Dankzij deze persoonlijke benadering is de responsgraad 80% hoger, dan bij 'spammy' content.

Wanneer een prospect interesse vertoont in de verzonden informatie, komt deze in een outboundfunnel terecht. Afhankelijk van de genomen stappen, wordt er slim ingespeeld op zijn/haar interesses.

"De resultaten van de outboundfunnel overstegen onze verwachtingen"

Verbluffende resultaten

De voornaamste doelstelling was het invullen van de hr-scan, waarin de ondernemer aangaf waar de pijnpunten zaten in hun onderneming. Na het invullen van de hr-scan, werd er een afspraak gemaakt tussen het bedrijf en een UNIZO-vertegenwoordiger. Gedurende 5 maanden werden 385 succesvolle adviesgesprekken ingepland.

Nele Creuwels van UNIZO getuigt enthousiast over de samenwerking:

De resultaten van de outbound funnel overstegen onze verwachtingen. In het begin wisten we niet goed wat te verwachten, maar al snel bleek deze aanpak de juiste. Mensen werden op een laagdrempelige manier gecontacteerd, waardoor we gemiddeld 20 ingevulde scans per week kregen.

Ook de communicatie met leadsUp was steeds zeer professioneel. Net zoals de communicatie van leadsUp naar onze doelgroep.Het was alsof ze zelf deel uitmaakten van de UNIZO organisatie. Ze leefden zich perfect in in onze bedrijfscultuur.”

Maak een afspraak met Stig van salesUp

Nog interessante blogs voor jou

Telefonische prospectie voor Upgrade Estate | salesUp

Upgrade Estate, actief in de vastgoedsector, werkt sinds mei 2024 samen met salesUp. Hun focus ligt op drie hoofdsegmenten: Upliving (woningen), Upoffice (kantoren) en Upkot (studentenkoten). Het Upkot-project, dat bekendstaat om de unieke studentenwoningen in verschillende provincies, is een belangrijk onderdeel van hun portfolio. 

In de samenwerking richten wij ons op het Upkot-segment, waar we via telefonische prospectie inkomende leads opvolgen. Deze leads komen binnen via Google Ads, Meta-ads, en de website van Upgrade Estate. Benieuwd naar het resultaat van onze samenwerking? Lees dan snel verder…

 

 

Jaguar Land Rover BeNeLux kiest salesUp voor effectieve leads

In december 2023 kwam Jaguar Land Rover naar salesUp met een duidelijke uitdaging: hoe kunnen we niet alleen meer leads genereren, maar vooral de kwaliteit ervan waarborgen? In een markt waar klantbeleving voorop staat, bleek dit cruciaal. Na een succesvolle eerste fase verlengde Jaguar Land Rover de samenwerking al snel tot maart 2025, met uitzicht op een nog langere samenwerking. Benieuwd hoe salesUp dit resultaat behaalde? Lees dan snel verder…

Telefonische prospectie voor VM Building Solutions | salesUp

VM Building Solutions, een toonaangevende speler in de bouwsector, heeft dankzij salesUp een sterke toename in gekwalificeerde afspraken gerealiseerd. Door gerichte telefonische prospectie en een nauwe samenwerking hebben beide bedrijven zeer mooie resultaten behaald. Lees je met ons mee?

Contacteer ons

salesUp by  Up 
053 78 28 30
info@salesup.be
BE0877.584.635

Hoofdzetel Erpe
Evenbroekveld 14
9420 Erpe-Mere

Nieuwsbrief

Wij leren elke dag bij en brengen jou ook Up-to-date. Let's go Up together!

Volg ons op

This site is Upproved by shakeUp