Telefonische prospectie voor Upgrade Estate | salesUp
Upgrade Estate, actief in de vastgoedsector, werkt sinds mei 2024 samen met salesUp. Hun focus ligt op drie hoofdsegmenten: Upliving (woningen), Upoffice (kantoren) en Upkot (studentenkoten). Het Upkot-project, dat bekendstaat om de unieke studentenwoningen in verschillende provincies, is een belangrijk onderdeel van hun portfolio.
In de samenwerking richten wij ons op het Upkot-segment, waar we via telefonische prospectie inkomende leads opvolgen. Deze leads komen binnen via Google Ads, Meta-ads, en de website van Upgrade Estate. Benieuwd naar het resultaat van onze samenwerking? Lees dan snel verder…
De uitdaging: waardevolle afspraken uit leads halen
Upgrade Estate zocht naar een manier om hun inkomende leads om te zetten in waardevolle afspraken. Via verschillende online kanalen verzamelden ze leads, maar de juiste opvolging was essentieel om hier resultaat uit te halen. Wij sprongen in om deze leads op te volgen en afspraken te maken met ouders, grootouders en investeerders die interesse hadden in het kopen van of investeren in een studentenkot.
De doelgroep bestaat voornamelijk uit ouders van studenten die een kot willen kopen voor hun kinderen en investeerders die willen genieten van de financiële voordelen van het kopen van een kot.
Resultaten die spreken
Sinds de start van de samenwerking in mei 2024 hebben we 416 hits gerealiseerd. In dit geval betekent een hit een waardevolle afspraak die voortkomt uit onze telefonische prospectie. Dit komt neer op een conversie van 15,29%, wat aangeeft dat een aanzienlijk deel van de benaderde leads resulteert in een serieuze afspraak.
Met bijna 500 bel uren achter de rug hebben we gemiddeld één afspraak per uur gepland. De salesafdeling van Upgrade Estate waardeert vooral de hoge kwaliteit van deze afspraken. Dit geeft hen de ruimte om zich te concentreren op waar ze het beste in zijn: het sluiten van deals. Tot nu toe heeft onze samenwerking al geleid tot meerdere succesvolle deals, met investeringen vanaf €110.000 per deal is Upgrade Estate goed op weg om een sterk rendement te behalen
Wederzijdse tevredenheid en toekomstpotentieel
De samenwerking met Upgrade Estate verloopt soepel en beide partijen zijn uitermate tevreden. Er staan al 129 callbacks in de pipeline, wat wijst op een groot toekomstpotentieel. De salesmedewerkers van Upgrade Estate zijn enthousiast over de ondersteuning die wij bieden. Zij hebben aangegeven dat onze opvolging hen in staat stelt meer tijd te besteden aan het voeren van verkoopgesprekken. Dit helpt hen om tot meer gesloten deals te komen.
Er is bovendien de ambitie om onze samenwerking in de toekomst verder uit te breiden en nieuwe segmenten zoals Upliving en Upoffice erbij te betrekken.
Up your sales met salesUp
Onze samenwerking met Upgrade Estate toont aan dat gerichte telefonische prospectie niet alleen direct resultaat oplevert, maar ook een stevige basis legt voor toekomstige groei. Ben jij klaar om jouw verkoop naar een hoger niveau te tillen? Neem vandaag nog contact op en ontdek wat wij voor jouw bedrijf kunnen betekenen.
Nog interessante blogs voor jou
Jaguar Land Rover BeNeLux kiest salesUp voor effectieve leads
In december 2023 kwam Jaguar Land Rover naar salesUp met een duidelijke uitdaging: hoe kunnen we niet alleen meer leads genereren, maar vooral de kwaliteit ervan waarborgen? In een markt waar klantbeleving voorop staat, bleek dit cruciaal. Na een succesvolle eerste fase verlengde Jaguar Land Rover de samenwerking al snel tot maart 2025, met uitzicht op een nog langere samenwerking. Benieuwd hoe salesUp dit resultaat behaalde? Lees dan snel verder…
Telefonische prospectie voor VM Building Solutions | salesUp
VM Building Solutions, een toonaangevende speler in de bouwsector, heeft dankzij salesUp een sterke toename in gekwalificeerde afspraken gerealiseerd. Door gerichte telefonische prospectie en een nauwe samenwerking hebben beide bedrijven zeer mooie resultaten behaald. Lees je met ons mee?
Telefonische prospectie tijdens bouwverlof | salesUp
Door prospecteren tijdens de zomermaanden: interessant ja of nee? Je leest het in ons blog.