salesUp verhoogt leads & sales voor Axians Audiovisual
Ontdek in een unieke blik achter de schermen hoe Axians Audiovisual, een toonaangevend bedrijf in de audiovisuele sector, hun prospectie uitbesteedde aan salesUp en daarmee een overweldigend aantal leads en sales genereerde. Leer hoe de outbound aanpak van salesUp resulteerde in een conversiepercentage van 78% en tevreden klanten die hun diensten nu op meerdere locaties inzetten. Up your sales met salesUp!
Telefonische prospectie voor Axians
Axians Audiovisual, een toonaangevend bedrijf gespecialiseerd in audiovisuele oplossingen, staat bekend om hun innovatieve en hoogwaardige technologieën. Als expert op het gebied van audio, video, en multimedia, levert Axians Audiovisual op maat gemaakte oplossingen voor verschillende sectoren en bedrijven in Vlaanderen, België. Met een passie voor kwaliteit en klanttevredenheid, streven ze ernaar om audiovisuele ervaringen te creëren die impact maken en zorgen voor blijvende indrukken.
Axians was op zoek naar een betrouwbare partner om hun prospectie uit te besteden en meer leads binnen te halen. Ze vonden de perfecte match bij salesUp, een ervaren inside sales bedrijf met expertise in prospectie, leadopvolging en telemarketing. Samen hebben ze een indrukwekkende campagne uitgevoerd die resulteerde in een verbluffend aantal leads en een serieuze boost in sales. Hoe deze succesvolle samenwerking tot stand? We geven een woordje uitleg over het project, van onboarding tot het aanbrengen van nieuwe klanten.
Continue optimalisatie en feedback
Omdat het beslissingsproces van opstartende klanten bij Axians Audiovisual vaak langer duurt en er veelal meerdere decision makers betrokken zijn, werd er gekozen voor een meer-staps-prospectie aanpak. Hierbij werden de doelgroepen bereikt via meerdere contactmomenten, ondersteund door de juiste marketing. Dit alles met een visie op het creëren van een lange termijn relatie.
Elke maand kwamen salesUp en Axians Audiovisual samen voor een resultsUp meeting. Hierin werden alle cijfers en bevindingen grondig besproken en geanalyseerd. De kwaliteit van de data, het resultaat van de afspraken, de gehoorde argumenten aan de telefoon, en de conversieresultaten naar offertefase en getekende contracten werden nauwlettend in de gaten gehouden. Op basis van de feedback en bevindingen werd bijgestuurd waar nodig, om samen tot een optimaal resultaat te komen.De datapartners van salesUp gingen aan de slag en stelde de doelgroep samen op basis van de verzamelde informatie.
De campagne werd opgedeeld voor facility managers en IT-managers, zodat de boodschap perfect op hun specifieke behoeften kon inspelen. De marketing content werd met zorg opgesteld, met aandacht voor de tone of voice en de manier waarop Paul zijn salespitch deed.
Indrukwekkende resultaten
Dankzij de samenwerking met salesUp realiseerde Axians maar liefst 36 meetings met warme prospects, waarvan hij er 28 omzette naar concrete offertes. Dit komt neer op een indrukwekkend conversiepercentage van 78%. Bovendien werden de eerste installaties al uitgevoerd en waren nieuwe klanten zo tevreden over de service dat ze intussen besloten Axians Audiovisual ook op andere sites te gaan inschakelen.
Ook meer verkopen?
salesUp bewees zich als de perfecte partner voor Axians Audiovisual met hun kwalitatieve cold calling aanpak. Door de combinatie van strategische planning, persoonlijke communicatie en nauwkeurige opvolging werden buitengewone resultaten behaald.
Wil jouw bedrijf ook een boost geven aan prospectie en sales? Neem dan vandaag contact op.